Met zijn volle, klokvormige rok gecompenseerd door een aansluitend lijfje dat nauw aansluit bij de taille, is de traditionele baljurk het silhouet bij uitstek voor bruiden die dromen van een prinseswaardige look en een dramatische entree.
Het beste voor: de meeste lichaamstypes, ook die met bredere heupen en vollere
Prom Dresses Houston figuren, omdat het problemen in de heupen en dijen verhult.
Vermijd als: u een bruid bent met een klein postuur, aangezien het volumineuze silhouet van de rok uw montuur kan overweldigen. Peervormige bruiden moeten ook voorzichtig naderen, omdat de meerdere lagen stof een onflatteuze breedte kunnen toevoegen.
je kent jezelf en alleen jij weet wat jou gelukkig zal maken. Geen geld uitgeven en sparen of iets hebben van deze speciale dag, voor het geval je later, als je ouder wordt, er spijt van krijgt dat je je eigen jurk niet hebt.
Mijn top vijf tips voor het kiezen van bruidsjurken
U moet zes tot negen maanden voor uw bruiloft beginnen met winkelen. Je wilt niet vechten tegen een gebroken hart dat wordt veroorzaakt door teleurstelling. Speciale bestellingen kunnen vier tot zes maanden duren, plus tijd voor wijzigingen.
U
Vestidos de Fiesta Para Bodas moet de eerste dingen eerst doen door uw budget voor bruidsjurken vast te stellen. Het zou de overhand moeten hebben bij het bepalen van wat u in uw huwelijksbudget wilt opnemen. Kijk niet naar trouwjurken die buiten uw prijsklasse vallen, tenzij u van plan bent om het budget te overschrijden. Als je dat niet doet, gebruik dan eersteklas jurken als inspiratie voor een goedkoper ontwerp, zodat je geen fortuin hoeft uit te geven.
U heeft veel onderzoek nodig om tot een perfecte keuze te komen. Bestudeer bruidstijdschriften, boeken en websites om meer te weten te komen over stoffen, silhouetten en het lexicon, zodat u beter kunt overbrengen wat u zoekt.
Neem geen genoegen met één trouwjurk voordat je zoveel trouwjurken hebt gepast als nodig is. De verleiding kan zijn om overhaaste beslissingen te nemen. Weersta zo'n impulsief
Ballkjoler en spontaan oordeel. Net zoals het tijd kost om een ??man of vrouw te vinden, kost het ook tijd om de perfecte bruidsjurk voor jouw silhouet te vinden.
Je mag je trouwjurk maar één keer in je leven dragen, dus zorg ervoor dat de jurk die je kiest een directe weergave is van je stijl. Hoewel je misschien houdt van enkele van de populaire trends van vandaag, moet je er rekening mee houden dat je over jaren niet meer terug wilt kijken op je trouwfoto's en het gevoel hebt dat je jurk overdreven was.
Het ergste zijn mijn halfzus en stiefzus, en ze hebben concurrerende bruiloften sinds mijn stiefzus moest verzetten. Ze zijn allebei borderline-bruidzilla's. Mijn halfzus woont
Bruidsjurken Brussel in een andere staat en verwacht dat ik haar trouwjurk met de hand naai via Zoom. Mijn stiefzus heeft me foto's gestuurd die mijn vaardigheden ver vergroten. Mijn stiefmoeder is borderline hysterisch en probeert de vrede te bewaren en mijn vader heeft zich teruggetrokken uit elk gevecht. Ik ben trots op wat ik heb gedaan, maar ik deel een huis met mijn vriendin en haar man. Ik zou niet kunnen doen wat ik deed met iemand ver weg. En ik wil niet meer. Ik hou van mijn familie, maar ik hang naald en draad op. Helpen!
Je hebt mijn hulp niet nodig! Je weet wat je moet doen, namelijk nee zeggen. Je bent bereid nee te zeggen, je bent je ervan bewust dat je nee moet zeggen (omdat je gevraagd wordt om jurken samen te stellen die er niet alleen geweldig uitzien op een trouwdag, maar die ook de Titanic reconstrueren, ziekte genezen en julienne frietjes), en je gaat nee zeggen. En het komt allemaal goed. Je stiefmoeder is niet gebonden door een vloek om van streek te raken elke keer dat je stiefzus van streek raakt; ze maakt een keuze en ze is vrij om te stoppen wanneer ze er klaar voor is. Je stiefzus en je halfzus worden niet gedreven door een door een huwelijk veroorzaakte infectie om hun familieleden te pesten tot veelbelovende gunsten - ze stellen onredelijke eisen en hopen dat niemand terugdringt. Je kunt kalm, vastberaden nee zeggen zonder de verantwoordelijkheid te nemen voor het daaropvolgende 'Maar hoe kon je' en 'Maar wat moet ik nu dragen nu ik moet toegeven dat je Oscar de la Renta niet stiekem in je thuiskantoor hebt ? " Je hebt niemand anders iets beloofd toen je de jurk van je vriend maakte.
Toen ik een kind was, reed ik paarden in een plaatselijke schuur die werd bemand door angstaanjagende zelfbezette vrouwen uit het Midwesten die kleine slogans op hun bureau hadden staan, zoals 'Ik kan maar één persoon per dag plezieren' en 'Je kunt je een deel vormt van mijn kant geen noodgeval. " Ze intimideerden me enorm, vooral omdat ik niets wist van zadels in Engelse stijl en te bang was om het te vragen, maar achteraf gezien hadden ze gelijk over alles, inclusief mijn onvermogen om tijdens een galop mijn stoel vast te houden. Neem je keu van hen, deze onverstoorbare vrouwen van het zadel, en laat niemand je uit balans brengen.